eHerkenning
Met eHerkenning regelt u veilig en eenvoudig uw zaken online. eHerkenning is speciaal voor ondernemers. U kunt eHerkenning zien als een soort DigiD voor bedrijven.
Meer zekerheid over uw online identiteit? Daarom gebruikt de gemeente eHerkenning. Met eHerkenning identificeert u zich veilig en eenvoudig online. Het grote gemak is dat u met eHerkenning bij meerdere organisaties kunt inloggen. U hoeft dus minder wachtwoorden te onthouden. Veilig, makkelijk en betrouwbaar. De gemeente gebruikt betrouwbaarheidsniveau 2.
Hoe vraagt u eHerkenning aan?
Op de website van eHerkenning vraagt u eHerkenning aan. Volg het stappenplan, dat u door de aanvraag heen leidt.
U regelt zelf een eHerkenning inlogmiddel bij een van de erkende leveranciers. Direct een middel aanvragen bij een van de leveranciers? Maak uw keuze met behulp van het leveranciersoverzicht.
Kijk voor meer informatie opInstructievideo van de Rijksoverheid met uitleg over eHerkenning.
Je kunt deze video ook via de website van Youtube bekijken.
- bedrijfsgegevens zoals bekend bij de KVK,
- de persoons- en contactgegevens van degenen voor wie u eHerkenning aanvraagt,
- en een kopie identiteitsbewijs van de wettelijke vertegenwoordigers.