Vanaf de tweede week van oktober versturen we alle stempassen aan kiesgerechtigden in onze gemeente. Heb je uiterlijk maandag 13 oktober geen stempas ontvangen, ben je deze kwijt of is je stempas beschadigd en daardoor niet meer leesbaar? Vraag dan op tijd een vervangende stempas aan bij de gemeente Weert. Je oude stempas is dan niet meer geldig.

Hoe vraag je een vervangende stempas aan?
Digitaal
Vanaf maandag 13 oktober tot en met vrijdag 24 oktober kun je digitaal een vervangende stempas aanvragen via DigiD. Je krijgt de vervangende stempas dan thuis gestuurd. Meer info volgt vanaf 13 oktober via deze webpagina.
Aan de balie in het stadhuis in Weert
Vanaf maandag 13 oktober tot dinsdag 28 oktober 12.00 uur kun je aan de balie in het stadhuis een vervangende stempas aanvragen. Je krijgt de vervangende stempas direct mee. Voor de openingstijden, zie deze pagina.
Aan de balie van de dependance in Stramproy
Van dinsdag 14 oktober tot vrijdag 24 oktober 17.00 uur kun je bij de dependance in Stramproy een vervangende stempas aanvragen. Je krijgt de vervangende stempas direct mee. Voor de openingstijden, zie deze pagina.
Schriftelijk (per post)
Je kunt ook schriftelijk een vervangende stempas aanvragen. De aanvraag moet uiterlijk vrijdag 24 oktober door de gemeente zijn ontvangen. Download hieronder het formulier ‘Formulier J8 - Verzoek vervangende stempas’ (pdf-bestand) en print deze uit of haal een exemplaar op bij de informatie- en servicebalie in het stadhuis in Weert of in de dependance in Stramproy.
Formulier verzoek vervangende stempas (pdf-bestand)
Stuur dit ingevulde formulier naar:
Gemeente Weert
t.a.v. team Verkiezingen
Postbus 950
6000 AZ Weert

Voor de actuele openingstijden van het stadhuis in Weert en de dependance in Stramproy kijk je op www.weert.nl/openingstijden